dagens jag , ! och miiiin beeeebis

denna outfiten varje dag hade vatt nice gud vad jag älskar att ha kavaj .









jeanstights- VeroModa
långärmad- GinaTricot
kavaj- mammmmiiis

hår- nersläppt
skor- HM tygskor vita
armand - Gliter
klocka- Marknad i trelleborg





köpte även en del saker på  marknaden denna väskan och några armand , så blev inte så mycket men jag är nöjd i alla fall.  fast väskan ser lite konstigt ut på bilden men ni ska få en bättre när jag har de på mig










miin bebbis är alltid så lekfulllllllll när vi ska sova , hihihi typiskt han . men han är så himla underbar gud vad jag älskar han ....nu ska jag sätta på ett OC avsnitt och somna till det , min bebbis sover i min säng i natt ,just nu ligger han och tuggar på ett ben som jag har köpt till han , då blir han i alla fall lite lugnar .. vi höörs i morgon när jag har vakna .



puuuuuss











Kommentarer
Postat av: Sabi

Sikken söting, har själv en liten dvärgpincher:)

2009-08-02 @ 11:08:07
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0