ja ni ses nog vad jag har varit du

2bde066749fa79385d1ec718f9c7b4a7.png

Kolla varifrån!

ja ni ses nog vad jag har varit duktig och gjort :) packat . vid sju tiden stack jag hem till pappa för att packa. i morgon åker jag till mamma igen . och är där nog hela veckan :) annars inget bestämt dennis ska va hos mamma denna veckan också och det älskar jag :)haha en rolig sak som hände innan jag stack , jag har såna kaktusar hos mamma så skulle jag känna på taggarna belinda i ett nötskal vet ej faktiskt varför men en idé i alla fall så när jag ska känna på sista som står där så känner jag hur det sticker så kollar jag i min hand fullt av taggar i hela handen så jag försöker ju ta bort dom så klart och nu har alla åkt in handen och det gör ont kan jag lovar haha hur dum får man bli . i morgon börjar jag tjugo över åtta sen blir det hem snabbt fixa det sista sen träna och sen till mamma . nej inget mer ska sova nu är rimligt trött . hörs i morgon sovgott för det ska jag göra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0