jag blev länge på mitt besök :)

hihihih jag blev där visst hela dagen , som sakt jag stack vid ett tror jag klockan var eller ? så när vi kom ditt blev det lunch/frukost , mysigt. sen satt vi mest och snackade hela dagen jätte trevlig. senare åt vi god mat grillat såklart  ! hahhaha när håkan är i närheten blir det självklart det . johanna och robin var också där :) senare stack vi en runda till ninas syster , och hon har världens sötaste unge . guuuud vad han är gullllig !  sen skulle vi gå hem , nina skulle ti sin mammi så jag tog en runda in till ellinor :) så hundarna kunde busa lite , alltid trevlig .

tack för en jätte trevlig roligt dag . inset mycket denna dagen också  , man lever bara en gång ta vara på det för F*N!


 hööörs sen för nu blir jag bara irriterad puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0