sorry , men min data e lite sönder

0ea59cb84b45c068b1998af5ea227b59.png

Kolla varifrån!

sorry , men min data e lite sönder . vaknade vid elva och skulle egentligen se när amanda lirar boll med så kom jag på att jag var tvungen att städa hos mamma . så jag ringde och fråga farmor om hon kunde köra mig men hon skulle först se när emil och daniel spela fotboll så jag följde med där sen stack jag hit och nu städar jag är snart klar och då ska jag in till stan och träna städa mitt rum och läsa lite tyska sen blir det tv hela kvällen hörs senare när jag är klar :)


Kommentarer
Postat av: anna

naaw va gullig bild :)

2009-08-24 @ 19:16:56
URL: http://makeitadouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0