mys onsdag.....



Förlåt för dåligt redigering men ser himmla trött och sliten ut på bilden min nya mysdräckt ROSA perfekt jag älskar den!



Mina andra nya älsklingar shiiiit vad jag älskar dom! Nitdetaljerna är från scorett och även dom är nya



Här e dom jag köpte för någon vecka sen. Dock ej använda i nu får inviga dom i morgon på nyår




Skinjackan som jag köpte i malmö i fredags RIKTIGT NÖJD, kläderna kommer efterhand jag har dom på mig nu ska jag stänga här maten väntar.....får se vad mamma bjuder på idag, höörs en !



Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du skorna och jackan ? kan du inte skriva ut när du köper saker, VAR du köpt dom. mycket roligare läsning och inspiration!



tack i förhand!!

hoppas du fortsätter blogga nu!!

2009-12-30 @ 22:34:27
Postat av: Anonym

skit fina saker! ;)

2009-12-31 @ 10:47:44
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0