Godnatt!


SLÄNGER IN EN BILD PÅ DENNA SKÖNNHETEN MED !





Sitter här och webbar med Sara , väntar på min bror som kommer snart . Har snackat med lite folk vill va med brodern min i morgon  men han e så tråkig! Ville träffa AG men får se hur det blir med det , se vad min tråkiga unge till broder vill !
Har i alla fall haft en trevlig dag idag  , blivit lite sms beroende med , sedan klockan ått till typ tolv har jag skickat 400 sms????  BELINDA GOES CRAZY . fast jag har ändå grattis sms så skitsamma, Nu e kameran färdig laddad ´, så nu kan man klicka fram lite bilder i morgon  ! GODNATT PÅ ER , skiver det nu för jag orkar inte skriva mer sen .


PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0