min bror e nog den barnsligaste 17 åringen ??

heeejsan det va länge sedan . men som sakt orkar inte sitta här när det e varmt ute . men nu ska jag försöka skärpa mig. läste ni förra inlägget?  det va jag som höll på och skulle skriva så ringde telfonen och min bror sätter sig vid datan  , och vad gör han ? e så sjukt barnslig och skriver så . snacka om att inte ha något liv.sen glömde jag skriva klart så här får ni ett lite längre inlägg istället . jag väntar fortfarande på bilder från Mimmi. men jaja jag vet ju ändå att han  älskar mig otroligt mycket så   ;D hahahah !  


JAG HAR FÅTT JOBB :D vad säger ni om det ?

wiiiiho , idag när jag har mått som dåligast och bara legat rak lång för jag inte kunnat äta så har jag i alla fall orkat lyfta luren och ringa några samtal. och jag ringde angående sommar / helg jobb :D  och nu har jag fått ett på Böste-grönsaker i böste här i trelleborgs kommun. och ällski och också fått , så vi ska upp med tuppen i morgon 05:15 ska vi stiga upp för vi börjar 07:00 ! Och i morgon kör min snälla farmor oss . Resten av veckan så ska vi sova i min mammas hus och cykla ditt varje morgon , låter roligt va ? :) 


Men det va faktiskt inte allt jag gjorde , för vid 16:00 tiden orkade jag faktiskt byta om och cykla ner till farmor och hälsa på henne . och sen åt jag även där och sen iväg till träningen , va inte med så mycket då jag inte mått bra idag. efter det cyklade vi hem till emelie (som inte e hemma ) och slängde oss i polen i en timme :)  och nu har jag precis duchsat ska snart lägga mig i sängen och kolla på en bra fiilm sen sussa !  
Vet inte om ni orkade läsa allt , men detta e min dag och jag lovar ska bli bättre på att uppdatera !

 puss och kram hörs i morgon bitti när jag stiger upp med tuppen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0