det kom fram !

Kom precis hem  och jag såg att mitt mms blogg hade kommit fram ! sånt gillar vi . I alla fall har ju vatt på skopunkten idag . köpte tre skor (jag som inte har några alls sen innan ) lallalala . Skor kan man inte ha för mycket av eller hur ? :) enligt belinda i alla fall !  Blev två (pumps ) och ett par låga . Vi stack även en sväng till mobilia , tog 45 minuter från skopunkten till mobilia :O ! hallå så stort e inte malmö .. men okej . Där hittade jag två par shorts i like this !
Nä nu springer tiden iväg måste hoppa in i duschen för nu kom Sara och Amanda , vi ska ner till Vångafesten och ha kul träffa kompisar och kanske blir någon rolig karusell också !










Här får ni en bild på min hund som ligger här på min säng och sussar lite !!!!



pussar och kramar hööres ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0