frågestundens svar.....

Varför började du blogg? Hmm jaaa. Jag har ju bloggat  i omgångar . Men jag har inte vatt så seriös men nu har jag bestämt mig att jag verkligen vill va lite seriös nu . Vet inte om svaret va  tillräckligt men annars får du fråga ;D !

Hur många besökare per dag har du ?  igenom snitt har jag 40 . Och för att va lite själviskt e jag väldigt nöjd . För innan hade jag 5, 6 stycken .

Ett bra tips för att bli storbloggare?  Ja jag e ju själv inte så stor (inu) men att du uppdaterara  ofta och har lite tävlingar och liknande  ! Fråga vad dina läsare vill veta . Kanske göra lite som dom vill , men även så du själv tycker det är roligt :)

Intressen? Ja jag är intresserad av mode , sport . Spelar ju golf och  handboll ! Och jag älskar att shoppa .

Önskedröm? Ja för att va lite rimlig och seriös. Att aldrig bli sjukt . Känna pengar på min blogg. Och få underbarste kille i världen  ! Helt enkelt bara leva livet och ta allt som det kommer.

Hur länge har du bloggat ? Nu har jag bara vatt igång en vecka ju , men sammanlagt med dom bloggar jag har haft och innan jag börja komma igång  nu tror jag det 6-7 månader. Men denna senaste gången har det blivit jätte lyckat som sakt redan 40 läsare !




Ja detta va alla frågor .Tack ni som frågade .  Inte så många , men kanske för jag inte haft den så länge men det e lugnt jag kommer ha många fler frågestunder ! Hoppas det kommer fler  då .  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0