gud jag tror jag .......

spyr , ååå fy f*n säger jag bara aldirg mer något som snurrar runt . JÄVLA AMANDA , hahhahahah  .  Nej men kom precis hem från (Vånga) stan . Mycket trevligare enligt mig i alla fall . Jag åkte tre karuseller  jippi vad jag e duktigt . Åkte en sån spindelmannen sak som snurrar sattan , men enligt Amanda snurrade den inte alls  , nänä därför jag spydde :O! Ska nog inte lyssna på henne mer inte om det gäller karuseller i alla fall. sen åkte jag radiobilarna wihoo :D mest för min nacke typ bröööts på mitten  ! Men ja , Sara har inte lagt in bilderna på datan så ni får dom i morgon, istället hoppas det går bra för alla sover väl ändå eller? 

Tänkte börja med dagens oufite också låter väl kul ? har ni några förslag så är det bara att skriva , alltid kul med ideer för det ska ju va kul för er att läsa ! Men ja nu tänkte jag stänga av datan sen pussa min flickor bädda sen slänga mig i sängen och smsa sen somnar jag väl ! Och sussar hela natten förhoppningsvis och soover länge i morgon för jag har sovit skit lite dom senaste nätterna  jag dööör !  Godnatt puss och kram höres i morgon  . 



Plus att jag saknar min vovve extremt mycket men i morgon när jag  kommer hem ska jag pussa ihjäl han , men  här får ni en bild från igår på han ! 







Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Fråga gärna en fråga i min frågestund,

kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-06-28 @ 02:08:10
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0