jag vill säga ......

att jag inte har sovit sedan sist jag blogga , okej räknas en timme?  Hallå klockan e 13:00 och jag e pigg som en tupp ! Efter sista inlägget igår har jag sovit en timme hallåå belinda??? Jag gick och la mig smsade lite sen kom Amanda och la sig och vi låg och snackade länge ! Medans mina lilla bby(sara) satt i köket och snackade i telefon , när hon sedan kommer in vid 03:00 så har vi nästan somnat och hon kommer in där som det bara va hon hahahah , fast det blev ju ganska roligt , så det spelar ingenroll.  Så Amanda blev trött och jag och sara låg och snacka en massa skit som jag inte ens kommer ihåg vad det va . Men tyvär gick det inte sova 3 stycken på en liten madrass och en liten säng , så lilla Belinda fick så snällt klockan 05:00 gå och lägga sig på soffan i köket  hahaha ! Men där kunde inte jag sova så jag lå och smsa till 06:30 typ , och då somnade jag kankse en halvtimme sen vaknade jag av att en viss idiot spelade musik , (saras bror ) sen somnade jag igen vid 07:30 och  vaknade en halvtimme senare för då steg hennes föräldrar upp sen låg jag bara där och sussa . Så vi åt vid 11:00 och sen har jag bara legat rak lång! Kanske lite ointressant men just nu skriver jag vad jag gör , kommer ha många tävlingar m.m ! Idag ska jag köra igång med en lite frågestund :) kul va? 

Nej nu ska jag lägga mig raklång där uppe hos mina flickor sen vet jag inte vad som händer  !


pussar och kramar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0