idee

fick en liten sån  panik ideee nu när jag satt här och läste ellinors blogg ! hon la ut bilder på kläningar och skor , och guuud tänkte jag det har jag inte ens tänkt på verken till jul eller nyår ! så jag klickade också in på hm för att hitta det jag vill ! har även hittat ett par från topshop , gud men dom kostar 587 svenska så det blir att önska sig !
gick dock inte att få bild . har även hittat ett par älskiiisar på nelly.com underbara för ynka 149 kr   ! tror de blir att klicka hem dom , 12 cm klack smack !

jag tänkte klä mig i någon av dessa två på nyår  men har dock inte bestäm vilken i nu vilken tycker ni :)??




H&M 99 kr


H&M 199 kr




även dessa från H&M tror de va 349 kr , gillar skor som sitter på foten så man inte glappar , och tycker även de e lättare att gå i sånna här .




men dessa är dock utan spänne där fram men otroligt vackra ! ja en liten funderare  vad jag ska beställa !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fodralet och dom nedersta skorna! MJAUU!

2009-11-05 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0