JAG ? SVININFLUENSAN !!!

Godmorgon alla läsaare ! igår kväll när jag satt och kollade började jag hosta och hade skiit ont i lungorna och mådde skiit dåligt ! när jag vakande imorse kände jag att något var fel så jag fick ringa till pappsi så han fick ringa till doktorn och boka en tid . stack till doktorn vid 10 min farfar hämtade så satt jag där och väntade sen när jag kom in så snackade vi lite så så sa han det kanske är en symtom för svininfluensan :O oh jag bara öhhh eee vaa ? han bara jag vi får ta prover , så de gjorde jag ! och det visade sig faktiskt att det inte var deee tuuur jag som har varit så kritisk till den jävla sprutan att jag inte ska ta osv ! men jag fick lite tabbletter jag ska trycka i mig och nu tänkte jag susssa här i min säng framför tv  med en kopp te päron/kiwi :) muuummssi ! men gud vad jag har ont imina lungor !  såå heeemskt jag trodde de va lunginflamation  . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0