Min kropp är sjuk !!!!!!

Ny dag nya tag , är det inte så man brukar säga ? :)
godmorgon fööresten . Igår gick jag och la mig när jag skrev sista inlägget till er , så tänkt jag nu ska jag somna snabbt så jag orkar med i morgon , höhö trodde jag ja , somnade halv två :O??? jag kunde inte sova så himmla sjuuk , bara låg här och räkna stjärnor i taket ! och jag va skit trött . och inte nog med dee jag vaknade halv sju och kunde inte somna om ....... åhhhh jag som har sov morgon idag ! så nu ligger jag här halv klar och väntar på att tiden ska rulla förbi så jag kan springa till bussen ! när jag vaknade tänkte jag guud kunde du inte gjort mig friisk ? men såå gick jag in på toa och harkla och hosta lite och borsta tänderna , ooch viippps så kände jag mig frääsch dock haaar jag otroligt ont när jag hoostar i mina lungor och bröstet men jag tror jag klarar idag bara har tryck i mig en ipren så klarar mig nog till 3 ! nu tänkte jag lira lite musik och ejda en macka , så höörs vi senare . efter skolan ska jag möta sara i stan och sen ska vi hit och packa oh lite sånt och sen blir deee träning dock ska jag inte träna men kolla ! och inatt sooover jag på landet  . Haaa en bra dag kraaaaam :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0