vaassau ?

 anonym : tanten skulle ju ta sprutan!! Och hygienen är jätteviktig. Du var ju själv beroende av handsprit och tvål och nu helt plötsligt tycker du det är överdrivet....

Svar : joo hon skulle ta den men så mycket dom går ut med me i media , allt är såå överdrivet , jo och de är jag fortfarande beroende av sprit ! men det är för jag biter på naglarna osv och då är det lättare att ta bort bakterierna med sprit ! för man inte tänker på att man stoppar fingraarna i munnen ! jag tycker media borde dra ner på deee lite ! dom skrämmer ju världen ! sprit förbättrar ju bara det. och jag funderar inte på sprutan så mycket . kanske tar den längre fram när det är fler som har fått det ! tar alla andra den behöver ju inte jag ta den . så tänker jag , va glada ni som har tagit den för jag tänker dock inte göra det !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå..om alla tar den behöver jag inte ta den...tar du inte den så har du 100% chans att få "svinet" men tar du den så är du skyddad i alla fall.

2009-11-05 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0