belindas söndagar

jag har ju inte ens börjat paacka .mitt besök vaaaar länge , men deee va det värt för jag har inte träfffat min bebbby på länge länge ! så det vaaa naajs . köttbullar med potatis och gooodig sås , lite goooodis och bra tv program sen ! och nu är jag himma . åhhh , nu är jag stressad. min priiinsi ligger här sidan om mig och myser , han snarkar också ! haahaha . hmmm vad ska jag ha meee mig ?  jaaa jag har ju 3 dagar 9 timmar och 32 minuter på mig att bestämma dee , så jag har juu ganska mycket tiid , höhö eller nej ! 

 Nuuuu ska jag plocka undan från min stora sköna säng , sen ska jag fixa miig lite och sen back to min underbara data , för att lägga upp lite bilder till er ! 

 hörs snart igen 
 

jag älskar mitt naturliga hååår , det har varit så perfekt dom senaste dagarna !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0