dagens belinda !

denna och nästa vecka kommer va dåliga veckor ! kan jag redan säga nu , då jag jobbar (praoar) 10-18 varje dag denna veckan och 07- 17 nästa vecka ! men jag ska försöka . idaga har det inte varit så mycket att göra men hoppas på fler kunder i morgon ! myyysigt liten affär jag e i . (dooock hemligt ) tänkte slänga in en dagens som ni garanterat kommer få varje dag denna veckan , så ett morgon inlägg (förhoppningsivs ) och kanske ett middags inlägg om jag hinner sen kommer där kanske två tre på kvällen , beror på om jag tränar eller ej ! men det harjag gjort idag såå därför . sååg att jagglömde publicera frågorna ! men niu är dom där och  jag ska troligen svara på fler i morgon , då där e en hel hög




linne- GinaTricot
tajtkjol- Puls
strumpbyxor - HM
converse - pressent (danmark tror jag )
kavaj - mammis
blomma - HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0