midnatt råder tyst det är i husen ,

Gud i hamalaya , vad jag är trött ! fullrulle från 06:00 , och det är inte slut nu , har ett litet tillfälle här jag kan skriva till er .  slutade halv två idag då gick jag till Dagny en runda och hälsade på och snacka massa skit ! tog bussen vid halv fyra till Emma . Dock gjorde vi inte så mycket där mer än film sova och fixa lite till torsdag , då jag tänkte sitta på ett flyg och sen landa ! Det kommer bli underbart . Själv har man inte ens börjat packa , men vaddå jag åker ju inte förens torsdag hööhöhö ! Nej men mamma kommer hit och packar i morgon till mig , jag har lite ångets men det löser siig nog ! Nu har jag i alla fall kommit hem , hunnit starta en tvättmaskin och städat mitt rum och packat upp lite saker . Nu ska jag väl ta mitt pickochpack och gå ut i storarummet och känna mig som en pluggghäst , vilket är tråååkigt ! När skolan är slut så är den , ge oss då inte massa skit vi ska göra hemma , eller vad tycker ni ?  

 

 Gud Ge Mig Energi  !

 här får ni en bild på en av IFK: s a lag spelare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0