sliiiiiiiiiiiiiiiten ...........

just precis vad jag är juubidaaag från 10 - 18 ! minafötter dööör . fick mee mig lite gott after eiight te him  ! eller ja jag sover hos miin underbara faster i natt ! så hon kommer snart hem med laktosfri grädde så jag kan ha lite sånt i. i och med jag har blivit laktosintolerant eller vad deee heter ! såå jag ska sova här inatt som sakt , i morgon börjar jag 10 igen ! sen blir det träning direkt efter jobb , känns så tråkigt att säga att man inte kan blogga mer än på kvällen ! åhh  , men jag fick något fint meejl från ebba ! ååh tack så mycket . det är bättre att var ärligt och säga innan varför man inte uppdaterar , så kan läsarna återvända sen om ca två veckor ! possetivt. om dom tycker det är bloggtorka nu , för jag uppdaterar ju varje kväll ! men höjningen  har inte  ökat  ! ligger på samma !  hmm hade nog inte mycket mer och säga ! eller joooooooo , jag har ju förresten fått jobb (Y)  där jag praoar och ett annat ! iii liike ! jaa detta va nog allt hörs imaaauren ! nu öppnades döören deee va faaaaaaaster .  så jag ska ut och fixa mitt te . dagens får ni om e stund ! puuussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0