svar på frågestund del 1 !

vad heter skolan du går på ? - liljeborgskolan  (trelleborg)
varför har du ingen info i sidan ? för att bloggen har strulat , gustav håller på med de
var  får du alla pengar ifrån att mobil blogga ? jag får ringa smsa och mms för 6000 kr ! och sen betalar vi bara 600
är du naturligtblond ? ja det är jag , dock blektes det otroligt mycket i våras när jag  åkte skidor . hade lite citron i det i sommras för det skulle få lite extra ! solen bleker också mycket på sommaren , ser det börjar bli lite utväxt
vad använder du dig av för kamera , den verkar bra ? casio EX-Z80 8. 2 megapixlar
betalar dina föräldrar allt till dig ? en hel del , men jag ¨jag jobbar också¨ där jag tjänar egna pengar
vad tycker du om kissie ? ja vad tycker jag om henne ? tycker hon har rätt om vissa saker , men det är väldigt få de ! extremt dåligt förebild , om man tänker på vem som läser den !
är det inte jobbigt att bo som du fram och tbx  ? nej jag trivs med de. ska ju egentligen bo varannan vecka men det har blivit bättre med det . nu va det längesedan jag va hos mamma så här länge .
kan du inte börja videoblogga ? jag har funderat på det , men det är väl ett steg som man måste komma över att klara det , jag är lite blyg av mig när det gäller sånt . man får ju tänka på att hela världen kan göra vad som helst med mina bilder och video !
hur ofta tränar du ? jag tränar oftast 6 dagar i veckan , men sen kan det ju bli både plus och minus
vågar du lägga ut ditt nummer på bloggen , så dina läsare kan smsa dig ? joo det vågar jag ?
kan du inte fotografera dina rum ? om jag har fattat det rätt har du ju två rum ? jo det kan jag visst göra :)
du som tränar så mycket , du skriver ofta om att du gör det  , vad äter du för att må så bra osv ? jag äter väl normalt , älskar fruuukt ! men sen även vi som tränar så mycket kan ju äta en och annan godis bit då och då !
nu har du ju fått igång din kamera , kan du inte ha med den i skolan osv , så vi kan få se mer din livsstil ? jo jag ska försöka komma ihåg och ta med den :)
har du en egen dator  ? i såfall vilken ? ja det har jag , en laptop HP pavilion , något sånt heter den .
kan du inte lägga in en bild på dina garderober , jag älskar din klädstil ! hihi tack , uppskattar folk som säger sånt :) joo det ska jag göra , när jag har ork och tid
tjänar du något på din blogg ? ja det gör jag , men summan är dock inte mer en tre siffrig
belindas coockaloong som du kallade det ? kan du inte fortsätta med de och lite oftare ? kul att ni tyckte det var  roligt joo , jag ska försöka hinna med det också
du la in en bild på att du hadde propp fullt , ofta ! vad menar du med det ? jag går ju i skolan hela dagarna , har varit ofta borta bjuden , möte osv . ! tränar varje dag , sen en dag e det de och nästa är det det . snart är det ju semseter till norge också !
har du någonsin pussar en kille eller haft kille ? jo det har jag båda delarna .
vem var ditt senaste förhållande , om du har haft någon ? en som heter robin
när pussade du någon sist ? i lördags !

 

 

puuuh nu orkar jag inte svara på fler frågor  !

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du tjänar ngt på din blogg.

du har INGEn reklam osv! och du har ingen vidioblogg så det tjänar du inget på..

varför ljuga?

2009-10-08 @ 23:41:54
Postat av: Anonym

hur kan du tjäna pengar på din blogg?:O

2009-10-12 @ 14:38:36
Postat av: Maria.

hur tjänar du pengar på min blogg`?

2009-10-16 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0