taaaack för alla mejlen ! kul att ni saknar mig .

am back ! jaaaaaaaaaaaaa nu är jag tbx , efter mycket om och men ! guuuud vad mycket som har hänt på denna korta tiden . jaa , jag orkar verkligen inte skriva nu , har hållt i gång hela dagen och den är inte slut i nu . håller på att städa lite i källaren eller ja jag blev precis klar. har bestäm mig vilken väska som ska följa med mig på semester . det är ju bara 3 dagar och 15 timmar tills jag och min underbara älskling åker iväg ! fick hem ett par ubersnygga klackar  från skoppunkten som klickades hem för ett tag sedan , ska fota och lägga in bild på dom sen . och nu ligger jag här på nelly och funderar över vilka jag ska klicka hem ! I LOVE SHOES , nån fråga om jag inte kunde lägga in bild på min garderob med både kläder och skor jo viist kan jag göra det . ska försöka hinna ikväll när jag har pluggat ! annars e jag bortbjuden i kväll hos emelie bbbbbyyy och min familj ska hem till dom sen och äta god mat ! jaaaaaaa vi höörs om en stund för nu är jag sååå blogg sugen så ni kan inte tro det !






 en modell bild från när jag och http://ellinor92.blogg.se/ fotade i våååras tror jag det var , i llliike . ska väl snart ut och fota igen hoppas jag hon är såå duuktig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0