25 dagar 22 timmar 14 minuter 40 sekunder

hej alla läsare ! alla lika pigga och glada som jag är ? :) somnade igårkväll efter jag  hade sett  20 minuter av filmen , så nu när jag har skrivit klart här tänkte jag se klart den .  fick några mail igår också ! frågade om jag inte kunde göra videobloggar , jag har funderat på det men måste ha lite till tid och tänka ! och sen fick jag även fråga om frågestund , ja vi kan ju dra igång en och så kan den avslutas på tisdag , för i morgon hinner jag inte svara på några frågor då jag ska spela match och måndag hinner jag inte i heller så tisdag . ja ni får läsa mer inästa inlägg !

filmen jag börjaade titta på igår och som jag ska se färdig nu ,  norska jönsson ligan typ fast i norge heter dom olsenbanden och är andra pojkar som spelar dom , riktigt bra ikväll blir det nog en annan likadan !
nej nu ska jag inte babbla så mycket mer  ! ska nog kolla på stora pojkarna som ska spela fotboll´sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0