ÅÅÅÅHHHHH

har legat här hela kvällen och pluggat och svarat på frågestunden , PRECIS när jag skulle spaara ,  sååå skulle jag rätta till datan och så råkade jag  dra ut mobilabredbandet ,  och vad händer allting stängs neeeeer ! :O åååååååååååååååh och nu orkar jag verkligen inte göra om det känner hur ögonlocken börjar täppa igen ! och i morgon hinner jag inte !  FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER ,  till fredag kväll då ? åå sånt här blir jag så sur över !


imorgon blir det i alla fall trevligt , 3 lektioner  tyska idrott och matte , sen åker vi tjejer till skatehoolm och sover där en natt ! kommer nog bli trevligt , kommer även blogga där ifrån ! bilder kommer på fredag eller lördag . 

   en aning förannad , men det sover jag bort , jajuuust precis vad jag ska göra nu . hööörs i morgon , godnatt söötisar

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0