godmorgon. grattis till min världe

0-7b33a6dd28ab19aa538b741a51f84800.png

Kolla varifrån!

godmorgon. grattis till min världens bästa pappa idag som blir 39år! ikväll kommer farmor och firar det med tårta och annat gott . har för övrigt inte så mycket mer att säga faktiskt . mår underbart . då det är riktigt kallt ute vilket är mysig :) sitter här i skolan och fryser otroligt mycket . i love
28 dagar kvar sen lyfter planet .. och jag och min underbara vän/ kusin är på väg mot en fantastisk vecka. får veta mer om det sen :) puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

då det är riktigt kallt ute vilket är mysig :) sitter här i skolan och fryser otroligt mycket . i love



Du frös ju ihjäl idag i skolan att du inte ens lyssnade på Ghesoun att gå ut. Herre guuud! galet vad man ska ljuga i bloggen ;)

2009-09-24 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0