skräääääcken ,

hej , har inte hunnit göra så mycket , varit ute med hunden osv , när jag kom upp var min data borta ? jaa okej och var e den då ? jo min bror hade göömt den , eeee väldigt omoget men okeej ! och jag skulle ju egenltigen va här själv inatt , men det sket siig för om jag skulle va här så skulle min bror blablabla , så lösningen för jag skulle sova på en säng var mamma men jag vågar inte sova där själv i et stort hus . så underbara nina erbjöd sig att jag kunde sova där inaatt  om jag ville ! ååå gud kan man bli mer underbar än henne ? nej absolut inte , så nu ska jag åka med farmor en runda sen ska jag till fam: widarsson , nilsson ! hörs senare ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pysslar du med ikväll då?

2009-09-26 @ 17:29:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0