som ni ser hamnar blogg inläggen EXTREMT PÅ

fel plats. jag blir så irriterad nu när bloggen håller på att uppdatera , jag vet inte om ni har samma problem , men jag kan inte kolla kommentarer så förlåt om ni inte får några svar , eller dom blir accepterade ,  jag kan inte kolla min statestik , vilken ät väldigt viktigt för mig . hoppas dom fixar det så fort så möjligt , annars bytar jag blogg punkt slut . så himmla jobbigt att ha sånna här problem ,,,, oojoj nu babblar jag bra igen . godmorogn förresten hihi klockan är (fem) (A) . jag gick till skolan med en otorolig migrän  , gick  hem på lunchen för att äta men dock gick det inte över så jag stannade hemma och nu har jag sovit i 4 timmar vilkket var otroligt skönt , vi höörs sen nu ska jag kolla igen en massa papper ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0