bilderna från igår ......

får ni gå in och kolla på Ellinors blogg. Orkar verkligen inte klydda hit dem. Idag har jag gjort INGET mer än att träna HANDBOLL , okej jag har faktiskt gjort lite nytta här hemma också. Sitter mest nu och bara trycker in på samma sidor hela tiden. Kanske inte var så bra att ha lov nu, men ändå skönt att bara va . I morgon ska jag städa hade jag tänkt (hela lägenheten) och sortera lite är sugen på det nu. Har snart fått in allt på tradera BARA 3 pappers påsar kvar )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Vid 14:00 ska jag ner och hämta Zander på dagis sen passa han nån timme, mer om det i morgon. Förlåt för blogg torka i morgon tänkte jag också lägga upp bilder på min familj eftersom det var någon som ville se dem, men nu sängen och läsa en bok !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0