brrrrrrhhhhhhhhhhhhh

Fy vad kallt det är. Har frysit hela dagen på jobb och gör det fortfarande. Håller på att packa min väska ska nämnligen inte sova hemma. Tänkte sova hos fam Widarsson inatt , villket säkert kommer bli trevlig som alltid annars.  Hmm inte mycket mer att säga mer än att jag  är kass på dagens outfite eftrsom jag har luffat runt i mjukis nu i en vecka. Förrutom idag men bytte nyss om från min HÄRLIGT GRYMT snygga outfite  till ett par slitna jeans och en munkjacka . Aja ni får stå ut till nästa vecka . have niiiiiiiice så höörs vi sen'


Nina & Håkan (widarsson ) minus jesper och johanna


Kommentarer
Postat av: nicole

Har köpt den på HM trend. Tack så hemskt mycket :)

2010-02-06 @ 16:46:24
URL: http://mendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0