flyttar...

Jag håller på att flytta min blogg....därför jag är lite off här. Vill ha ett nytt namn och en blogg som fungerar alltid och ny och fräsch helt enkelt. Har lirat handboll  hela dagen sen stack jag till farmor och fick hjälp med en sjukdom som vi ska lämna in i morgon. Är dock inte klar men blir förhoppningsvis det nu ikväll , annars får jag göra det i morgon. I morgon efter skolan ska jag ner till stan och köpa min BUISTER om de nu stavas så skit snygg bh med bred spets absout måste många sånna ska jag äga i sommar. skit snygg till ett stort linne som är öppet tshirts med öppen rygg , osv. Nu på min nya blogg tänkte jag börja med tummen upp och tummen ner( HISS/ DISS ) och  få fram lite fler bilder, denna laggar hela tiden när man ska ha upp bilder och då blir jag galen och skiter i det..... blablbla vilket långt inlägg nu ska jag ta min bebis och lägga mig i sängen och ha sova morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0