shopping, läsning och jobb

Efter skolan stack jag en snabb runda till stan med Ellinor. Vi tittade mest och var på biblioteket och så fick jag med mig hem denna snyggingen jag är kääääääääääääär i den .





Hur underbart snygg kommer inte denna bli till sommaren under ett öppet linne eller under öppna kläder över huvudtager , tröja utan rygg . Jag tror sten hårt på denna i alla fall.



Läste även ut denna boken idag innan träning, INGET SKÄMT hur grymt bra denna är. Jag rekomenderar den för er som gillar tragiska böcker där det händer saker , nästan så man får magsår. STORT PLUS på författaren håller nu på med hennes andra bok Cell grön.


Och sist men inte minst min bebis som sitter och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0