Ett päron till trötthet !

Paradiset på tv ett päron i munnen, uniefär så här ser min kväll ut. Funderar skarp på sängen nu eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Vill verkligen inte men ändå vill jag ! Nej om man skulle tvätta bort sminket och gå upp i sängen? Låter bra tycker jag så får ni bilderna i morgon eftersom Ellinor inte här inne så hon inte kan skicka bilderna så det får vi göra i morgon. Ska även försöka få in nyårsbilderna också , är lite segt att min kamera har varit död och jag har varit av med laddaren för det jag får inte in bilderna direkt då. Men nu är den hittad och laddad så den kan användas i morgon !

Sängen va de.
godnatt och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0