svar på frågestund !

Du har super fin kläd stil, var får du inspiration i från ?

Svar: Jag får faktiskt mycket inspiration från andra bloggar och hemsidor, att jag ser någon ha de så kommer jag på något annat med de dom hade !

Är dina föräldrar skillda ?

Svar: JA det är dom och har varit sedan jag var 2 bast!


Träffar du aldrig din hund ?

Svar: jo det gör jag men har varit hos mamma mycket på senaste och min lilla Hannes bor hos pappa. Men nu lär jag träffa han mycket . HAN ÄR GULD VÄRD !


Hur ser din vardag ut ?

Svar: En vanlig skoldag kan se ut nästan hur som helst. Men om man säger måndag onsadg fredag är det först skola sen oftast hem och plugga sen handbollsträning. Tisdag torsdag brukar jag va i skolan sen jobba plugga sen träna gym.


Trivs du med ditt liv ?

Svar: Om jag gör är super nöjd med det för tillfälligt och lever livet , är bara lite trött på skolan men annars inget tror jag ? hahha

vem är du kär i? :P

Svar: HAHHA denna frågan va skoj, undra vem som undrar ;)?  kär och kär kan jag väl inte påstå att jag är. Men avslöjar man sånt här ?

du shoppar sjukt mycket var får du alla pengar ifrån ?

Svar: Gör jag ?  haha ? nej men jag jobbar ju sen betalar jag inte allt själv i heller.

kan du inte börja fotorgrafera lite mer ? tex när du är iväg ? :)

Svar: Joo visst det kan jag göra, ska försöka komma ihåg och ta med mig kameran .


är du bortskämd ?

Svar: Bortskämd och bortskäm , kan jag väl inte påstå jag får ju oftast göra något för det jag får om jag inte behöver det.


vad gör du helst på fritiden ?

Svar: Finns tre bästa saker och det är SPELA HANDBOLL, vara med mina underbara VÄNNER och SHOPPA !


vad vill du söka när du kommer på gymnasium ?

Svar: Jag har funderingar på att gå Handbollsgymnasium, men det här i Trelleborg är så tråkigt så man kankse får flytta  ? Ängelholm Hässleholm eller YSTAD kanske ? Vem vet.


vad är din största dröm ?

Svar: Att bli handbolls stjärna !!!! HAHAH kanske lite knääpp drööm men vill spela i landlslaget Typ VM och sånt skit häftigt . INGEN OMÖJLIG DRÖM :)  


hur många syskon har du ?

Svar : 1 Riktigt sen har jag en halvbror också


kan du inte visa dina favorit kläder och smycken som din kompis ellinor har gjort ?

Svar : jo visst kan jag göra det får se när jag har tid en dag :)

använder du dina höga skor du köpte såna som Kenza har ?

Svar: Jag använder ju inte dom i skolan men händer på helgerna att jag tar dom på mig ! JAG ÄLSKAR DOM


skriver du allt du gör här ?

Svar: Inte alltid i detalj, men tycker ddet e lite dött här i mellan åt så får väl börja göra det ! :)


får du lov att dricka alkohol ?

Svar: Jaa ! en viss mängd cider då !


hur mycket egna dyra produkter har du , typ tv och mobil osv ?

Svar  Jag har , egen platt tv, laptop, stereo mobil kamera, nintendo DS, wii, platstation 3, X-box 360, 2 Ipod , DvD men tv spelen brukar min broder och spela så det är våra tsm kan man säga !


kan du inte lägga in en bild på din familj ? så man får se hur dom ser ut ?

Svar: Jo visst det kan jag göra :)


hur e det med hunden har du den kvar ?

Svar : Det är super bra med han förrutom att han har fått halsfluss . JApp jag har han kvar !:)


jobbar du ? i såfall var ?

Svar: Jag jobbar ju på KUMMIN dock inte så ofta mer eftersom jag går i skolan. Jobbar även hos min farmor och sen städar jag ju här hemma och tjänar pengar )


kan du inte visa ditt smink och göra en videoblogg eller visa steg för steg ?

Svar: Jo det kaan jag göra en dag :)


festar du ofta ?

Svar: nej det tycker jag inte att jag gör !


undrar om du får göra sysslor hemma gratis eller du får pengar för allt du gör ?

Svar : Som tex tömma diskmaskinen starta tvätten är inget jag får pengar för men städa då får jag pengar !





Kul med så många frågor ! Ska försöka  hinna göra det ni har frågat om med dock blir det inte idag men i veckan ! :)
Nu ska jag städa lägenheten från golv´till tak överraska pappsen till han kommer hem ! Ikväll ska jag vara barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 02:44:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0