belinda = miljövänlig

hmm , tror jag i alla fall ! istället för att tända min fina lampa från ikea för att rummet ska lysa upp tänder jag några mysiga ljus i stället  ! nu ska jag packa mitt och cykla hemåt. har fått gjort extremt mycket idag , så häärligt kommer somna gott ikväll ! :) nu e de bara en sak som saknas , fler timmar på dygnet . Vill verkligen inte till skolan i morgon :(men jag får ju träffa mina underbara vänner de är ju en fördel ! i morgon slutar vi klockan tre villket inte är sköönt ! men ack hinner troligen inte träna i morgon i heller ! :( som jag inte gjort nu på extremt länge PGA skolan. nej hem va de jag skulle  CIAOOOOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skitt att du försöker härma lily bloggen!

2009-11-23 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0