god hoooost... morgon !

Hej alla ! vaknade för nån timmar sedan men datan har jag verkligen itne orkart starta förens nu  , ligger här helt utslagen  , tänkte jag måste göra något så jag ska snart göra klart ett poff arbete  i med jag inte är i skolan idag ! dagarna rinner iväg när man e sjuk  !  när jag hostade i morse så va det inte trevlig kan jag berätta , första gången jag hooostar blod ! bläbläblä  hoppas jag är friisk i morgon . men om  man mååår som nu så blir det ingen skola i morgon iheller ! jag som vill ditt nunununu ! aja det är inte så ofta man e sjuuk , så lite sköönt e det förrutom smärtan ! nu piper det i mirkron där min riskudde soom är färdig , häärlit en kopp te och lite film heejdå :) höörs sen  ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0