VINN GOODIEBAAG ! :)

Designa in blogg och vinn en goodiebag ! vad säägs om de ? känner du att du vill ,kan och har fördelar vet hur man gör ,varför inte va med i denna "tävlingen" om att vinna din design här på min blogg !


lätta regler

1 . kommentera detta inlägget eller skicka ett mejl till [email protected] att du är intresserad
när du sen får du svar av mig att du e me fundera över en design som skulle passa mig , jag skickar naturligvis bilder  till er som jag vill ha på min blogg  !
2 jag hör av mig till dom som är uttagna och ni ska då va klaara med er design
3 jag lägger upp förslagen här  på bloggen och ni får rösta :)
4 vinnaren får en goodiebag och bli reklamerad här på min blogg plus länkad . och givet vis använder jag den designen du skapade !

lycka till hoppas på  många som vill va med :)



 

ett exempel ( en läsares header)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0