massa julmat= massa träning

Kom nyss hem till Mammsen blev borta inatt igen, hade grymt rolig singstar kväll igår och den fortsätter ikväll. Asså kan man göra något annat än att älska sina vänner, ni är F*N det bästa som finns. En vecka kvar sen börjar skolan. Sitter och dricker ett stort glas MJÖLK och äter bananyoghurt super gott ett päron får trilla i magen också sen åker jag och tränar handboll. Har nyss läst Tyras och Kenzas blogg hur sjukt sugen blir man inte att packa sin väska och dra ner till Thailand? Jag blir i alla fall gymt sugen på det, dom tjejerna är ju bara så grym härliga också.  Nej nu måste jag springa och packa min TRÄNINGSväska.'




 hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0