har lus att kasta min data i väggen just nu !




allt utom dom sidorna jag vill in på funkar , bilddagboken , bloggn och facebook .  aja nu funkar det i alla fall , så får snabba mig och skriva.  är ju som sakt hos mamma , mysigt har varit hos anki och ole nu ikväll på besökk . i morgon ska jag in till stan och träna vid ett medans mamma och anki är på sjukhuset , sen blir det nog med ut hit igen en natt till i alla fall, sen måste jag bli klar med mitt rum på lördag blir det IKEA och på söndag malmö igen ;) ska köpa ett par byxor till tror jag :)  höörs innan jag soomnar om det funkar , tävlingen är fortfarnad försenad kommer igång så fort jag har fått priserna ;) ! seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0