man ska inte klaga tänk på barnen i afrika

just precis tänk vi klagar  på ett myggbet huvudvärk ont i kroppen , förkyld , tänk alla barnen i afrika osv som knappt har kläder inte ens mat för dagen ! så himla bortskämmda vi är . jag ska faktiskt klaga  , har extremt ont i magen och mår otroligt illa , jag som faktiskt vill till skolan i morgon , får se hur jag mår när jag vaknar . är extremt trött fast jag bara har legat hela eftermiddagen , då jag ja som sakt spydde tre gånger innan idag , även ett bråk med brodern idag , som man gott kunde varit utan men men ! nu funkar kameran igen och den ska bara laddas , undra om jag är glad . så jobbigt inlägg igen , känns attt jag är nervös eller orolig jag vet inte , men ska sova nu i alla fall ! godnatt

Kommentarer
Postat av: mica

SV de ä lungt tjejen de kommer när de kommer krya på dig kramar

2009-08-27 @ 11:26:38
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna ♥

hehe, ja ganska rätt :P

2009-08-27 @ 15:01:17
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0