mitt mobil blogg har inte kommit :O !!!!!

när vi satt på espressoo house för tvimmar sen skulle jag va duktig och mobilblogga ! det har ju inte kommit hallå :?????????? aja skitsamma. kanske kommer senare då när det vill dyka upp. kom hem för typ en timma sen  . sitter här och läser bloggar och lite sånt. ska snart byta om för sen ska jag träna .. trevlig trevlig !  blev inget handlade för mig idag mer än apelsiner och nån grapefrukt så jag kan dricka god dricka ikväll när jag kommer hem från många timmars träning :) dagens oufite kommer också ikväll , och så tänkte jag dra i gång en ny tävling . nej nu måste jag byta om så jag hinner . ha det bra så länge höörs vi sen !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0