stan , nu blir det en massa plugg

har precis kommit hem från stan och skolan för tredje gången , föörst stack jag till stan direkt efter skolan sen kom jag på att jag hade glömt en bok så jag fick sticka tbx till skolan sen till stan igen och fika med sara och hennes mamma inte planerat men blev så ändå , fixa lite ärende sen blev det hemmåt och nu väntar en massa pluggande orkar inte men måste , - träning  , det är inte bra ska träna i morgon onsdag torsdag  sen blir det inget fredag lördag  så får väl ta tag i det på söndag om jag orkar , oj nu sitter jag här bara och skriver massa ointressant men det är väl för jag är extremt trött och vill inte börja plugga . höörs sen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :) allt bra med dig? :)

2009-08-24 @ 19:20:00
URL: http://amandaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0