godmorgon godmiddag och godkväll ! :)

som sakt sov jag hos emma inatt , fakstisk väldigt trevlig ! idag har jag typ sovit hela dagen . hihhii okejdå halva ! klockan kvart över åtta hämta robin mig så stack vi till faslterbo hämta saker och sen hem igen . sen va jag hemma själv typ hela kvällen :/ lite film och sååå också ! sen nu för typ en timma sen har jag precis gått och mött min pappa och gudfaren ! heheh dom va så nyktra  ! ???  eller nej . . min underbara bebbis ligger här sidan om mig  , vet inte vad som händer i min hals ska jag få halsfluss eller ska jag inte ? aja i morgon ska jag i alla fall till oasen med familjen dahl och börja träna lite hoppas halsen har gått över annars blir det baara ditt och kolla lite och köpa kooort ! skulle berätta att jag saknar solen otroligt mycket . på måndag blir man brun och fin det kan jag lova er.i  alla fall  nu ska jag starta mitt efterlängtade the sims  sen sussar jag nog om ca en timme med min underbaring sidan om mig . höörs i morgon när jag vaknar !



det är denna jag vill använda nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0