ingen uppdatering idag i heller.......

precis som rubriken säger. Men jag vaknade upp hos min Sara eller ja vi blev väckta . Och då va det bara på med bikinin och sätta sig i bilen och åka till Skansarna idag med ! Så himla skönt . Och nu sitter jag här har precis duschat . Tjejmiddag klockan 18:00 hos Ida ! Ska bli trevlig, kvällens outfie får ni senare . Några förslag som jag kan göra i bloggen .??


Fick många kommentarer om allt e bra , och i stället för att svara på alla i ett inlägg. Så svarar jag här :: Jo då allt e bra bara till att leva livet i detta fina väder ! :) Ha en trevlig kväll idag , för det ska jag ha ! Nej  nu måste jag gå och sminka mig och fixa håret . !

Puss och kram hörs när jag kommer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0