vaaasssadu ?

 
plus en fråga?
du låvar hela tiden att du ska uppdatera med bilder och du ska skirva oftare och mer men det händer inget! jätte tråkigt när man förväntar sig roliga uppdateringar men ingenting händer :C XD


Svar : Om du har läst har jag varit i norge och nu är jag tbx och uppdaterar när jag hinner och när jag känner för det ! jag har även skrivit att min data klyddar vilket jag inte kan hjälpa och jag har inga bilder på min pappas data . jag är även sjuk nu ligger i feber osv då är inte datan min prio 1!
   
 
vad menar du med avstånd?
distans?(OM du ens vet vad det betydder XD (det betyder att man bor långt ifrån varan)
eller någon i parallel klassen som man gillar men inte pratar med?????

Svar :  Jo jag menar alltså om jag bor i trelleborg och den man gillar bor i Umeå ? inte för det är såå men ett exempel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0