hej du glade räckk mig en spade

Det finns faktiskt människor som kan värma. Tack för alla fina kommentarer!
1 min data har kraschat
2 mitt hår har frusit till is
3 jag älskar kexchoklad
4 imorgon blir det massa handboll
5 jag är beroende av böcker
6 jag måste shoppa


Ungefär så ser mitt liv GRYMT och jg älskar de
som sakt min data har paaaaajat ssså jag har tur om jag kommer in på den använder mig utav min fars. Har tränat idag i loove it och nyss när jag skulle ner och göra ett ärende och handla kexchoklad så hade mitt hår frusit när jag kom upp hahhaha skiit kuul väldigt läskigt. I morgon ska jag först se flickor 98 sen själv spela och efter det till malmö arena först Lugi- Malmö sen Ystad - H43. Jag har blivit beroende av böcker helst sånna hemska men grryyymt bra, bl.a äckligt pojken med randig pjaymas , i taket lyser stjärnorna och svarta sekunder. Och jag har hittat grymt snygga kläder som jag måste handla på söndag hoppas jag får pengar. Tänka också säga att jag ska lägga upp dagens för igår och idag  och jag saknar min mammmmiiii som jag ska till nästa vecka.
Drygt inlägg men så ser mitt liv ut just nu,


Kommentarer
Postat av: Anonym

det du skriver hänger inte ens ihop..

2010-02-13 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0