vår köp hjälper inte....

jag tänkte så med lite nya vår inköp kanske våren kunde komma, MEN NEJ absolut tvärtom. hos oss är det total snöstorm och snart en decimeter snö :O kan man bli mer besviken ? men det är ganska mysigt ändå tänkte ta ett bad med massa lju och läsa en härlig bok. Var hos skolsystern idag också, jag vill inte skryta eller något sånt, men har tappat 7 KILO sen i sommras :O ? Sjukt glad är jag nu ska vi bygga på musklerna. Det är ju faktiskt dom som väger mest.

Här e det jag shoppade igår och dagens jag:



Allt från Gina



Nödvändigt!!!



Ännu en härlig färg till min nagelacks samling 39.50 på hm



Riktigt snygg halsband från lindex 25 KR :O ????  kort och skit snyggt till ett härligt fodral i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0