Godeftermiddag Bloggen !

Tja Bloggen . Han inte skriva i morse när jag vaknade. Skulle upp och spela match vaknade tio över elva var sattan ta mi trött , undrar varföör?
Jag somnade på soffan typ vid halv två när jag väntade på min broder , typ vid halv tre vakande jag av att han och hans kompis kom  hem !  LITE PACKADE OCH SÅ MEN VAD GÖR DET !
Sen gick jag och la mig , även dom två alkisarna ! Hahah Johan hade världens snyggaste täcke ,HOST HOST
han hade en bäddmadrass som täcke:O och så sov han på en madrass utan lakan och en fin fin kudde !
HAHAHAHHAHAHAHAH . Jag kom till södan i dag typ vid kvart i tolv det var ju samling tolv så !
Matchen började klockan ett , och vi spelade SKIT BRA TJEJER , men blev förlust :/  Sen kom jag hem  nu för ungefär två timmar sedan . Men då skulle jag klä på mig andra kläder och sminka mig och sånt , så nu e jag klart sitter här sidan om min bror och gör ingenting . Blir väl hemma idag för min bror pallade inte för göra någonting , AG ska komma hit till Dennis en stund , vet ej vad som händer sedan !

lägger in några bilder sen  hejdå så länge hörs seen !

Ligger här i soffan och kollar på våra bästa år , Mår skit och skolan börjar i morgon , inte det bästa om man e sjuk då ! hörrs sen . PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0