godmorrning!

Hejsan ! Vaknade för en halvtimme sen unifär , just nu sitter jag har läst några bloggar och kollat igenom BDB . Ska gå och klä på mig och fxa håret , skiter i frukosten och äter i skolan i stället! Idag händer inte så mycket slutar halv två tar bussen hem sen ska jag städa lite och tjäna pengar:D det behöööv penngar nu ! Sen vid halv  sex blir det södan då samlas vi sen blir det en trevlig fredags resa till Kävlinge !
Orakar verkligen inte spela match en fredag kväll , BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
 
Nu ska jag inte sitta här mer så jag kommer förrsent !
Höörs sen .


Ligger här i soffan och kollar på våra bästa år , Mår skit och skolan börjar i morgon , inte det bästa om man e sjuk då ! hörrs sen . PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0