Trött Belinda!

OJ OJ OJ !
Vad Belinda är trött, hon han verken skriva eller lägga in bilder igår !  Skulle egentligen till stan , men blev ej så mamma kunde inte köra mig så :@ ! Det får bli ti helgen istället .  I alla fall igår kom AG och nån annan hit . annars har jag och min bror bara sutit och snackat! Vid tolv gick jag och la miig ! Låg och smsade och snacka i telefon till klockan två ! Sen skulle jag gå ner på toa , satt min bror och åt mackor och spelade tv-spel . Så jag satte mig ner och kollade på han och tog två mackor ! Sen gick jag upp och la mig igen !

Vaknade vid halv tolv idag , gick upp skulle sätta mig vid datan men den funkadeinte :S , så jag tog en macka ,lite yoghurt och ett glas apelsin juice ! Satte mig och kollade på Körslaget ,har precis suttit och frågat Ida Frank om hennes underbart fina mobil , som jag kanske ska köpa. Ida en trevlig söt tjej !  Just nu sitter jag och kollar på Lets Dance ! Ska snart hoppa in i duschen , sen klockan fyra ska jag in till stan och kolla på Trelleborgs Revyn med Sara bby ! Skulle träffa Oscar men får se hur det blir med det .Ska sova hos pappa inatt i alla fall! Slänger in bilderna ivkäll istället .
Vi hööörs seen puss haj !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0