en helg hög mobilbloggande....

- ja ! det kan man ju säga . Men e man uppe halva nätterna och sen blir väckt och har bara en kvart på sig , så hinner man inte starta datan ! Nej men såna här varma dagar kan man inte överleva om man sitter inne ! Gud vad mycket färg man har fått förresten ! Ska snart bli duktigt på att lägga in dom också , men jag e aldrig hemma så det går inte så bra . Men ja , tänkte snart lyfta luren och ringa lite . Sussar hos min älsklinng i natt ! pluuus på det . Nej nu ska jag inte sitta här mer jag dör av värme för den delen också ! (man ska inte klaga) funderar på att sova med hunden i natt ! xD . hööörs sen eller i morgon .

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0