God morgon !

Oj , jag han inte skriva igår kväll. Men i alla fall vi va ju som sakt på vånga igår kväll, mycket trevligt ! Kom trevligt och roligt folk sen vid 20:00-20:30 , vi stack hem vid 23:00 för Saras bror skulle hämta oss. När vi kom ut här på landet tog Sara och Amanda datorerna direkt så jag la mig i sängen och smsade lite . Sen när dom väl var klara (sov jag ) . Visste inte var på jorden jag var i går i alla fall. Men nu e det en ny dag och inte vilken som helst utan min BV:s  (bästavän ) och då blir det kalas och tårta muuuumsi :) . Men det e inte förens klockan 17:00 så det blir väl hjälpa till och städa bada lite i polen kanske , ganska mysigt väder idag ! Sen ikväll drar jag och mina flickor in mot stan till vånga . Sen vet jag inte var jag hamnar i natt ! bilder kommer sen i alla fall.

puss och kram ,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0